Furminator is the shit

Min kväll i stallet. Becksvart och ishalka som vanligt nuförtiden. Bu. En liten promenad blev det åtminstone innan kvällsfikat.  Dagens insats har annars varit att försöka hitta en häst bakom all päls,  jag säkert krafsat loss något kilo hår och det märks inte ens på honom. Jösses så mycket päls han har!
Fick låna en Furminator idag (fast nån fuskvariant som finns på Djurmagazinet för någon hundralapp) och jag måste säga att det var det överlägset bästa jag nånsin provat och jag har hunnit med en del vårar i stallet kan man väl säga..
Fick tips av en kompis att köpa en sån till kisse så det kanske blir att införskaffa en så kan de rödhåriga grabbarna dela. I stallet behövs den ju faktiskt bara under en begränsad del av året..

Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0