Nu börjar det likna nåt...

Rund och go!

Nu börjar man snart känna igen den runda rumpan signerad Orbison. Dessvärre är magen också ganska rund, men å andra sidan - stor mage signalerar ju pondus har jag hört...? Vi har som sagt haft trist väder hela veckan. Dessutom har jag dragit runt på världens förkylning så Orbison har haft en lugn vecka. Igår hann vi se solen en stund på vår ridtur - men tillbaka i stallet hade det mulnat på igen. Idag öser snön ner - och hagen är återigen täckt av snö. Om två veckor är det dags för sommardojjorna så då får vi verkligen hoppas att snön gett sig av för gott. Jag längtar efter sol, grönt gräs i vägkanten och lukten av jord! Jippie, snart sommar! Förresten, har jag sagt att Orbison älskar sin gröt (lusernpellets, olja,foderjäst och krafft groov)? I hans huvud snurrar det mest kring mat, mat och just det... mat.

Längar efter lunch...

Caisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0