Besök av goda vänner.


I helgen fick vi besök av vänner från förr. Marie och hennes Stina hälsade på oss på söndagen och tillsammans tog vi en ridtur runt byn. Vädret bjöd på lika delar sol och vind. Stina har ridit Orbison förut, men då som liten tjej! Hon satt lika bra i sadeln som förr och de var ett riktigt fint ekipage. I dag fick jag med mig Maria E och Sólo på ridturen. Dessvärre är vägen  fortfarande frusen och hård, så det fick bli en lugn tur. Jag hade längtat efter galopp i skogen, men vågade inte låta Obbe gå på underlaget. Is och gropar känns inte bra. Vi vill ju inte ha några vrickningar eller annat hemskt! Till sommaren ska vi ju vara i toppform!=)

Caisa


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för att vi fick komma, så kul det var att träffa både er och Orbison igen! Han var sig verkligen lik, lika söt och med samma busblick under luggen. Gullgubben!



Jag lånar bilden av Stina på häst, det var länge sedan vi såg något sådant. Hoppas att det är OK.



GLAD PÅSK på er alla!



Kram från Marie, Stina och fyrfotingarna

2012-04-05 @ 14:48:21
URL: http://www.huset-elliot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0